معرفی انیمیشن | یک خانواده غیرمعمولی!«Encanto»
  • کد مطالب: ۱۶۰۹۱۳
  • /
  • ۰۹ ارديبهشت‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۸

معرفی انیمیشن | یک خانواده غیرمعمولی!«Encanto»

به دنیای شاد و رنگی‌رنگی میرابل و خانواده‌اش خوش آمدید!

عاطفه جوینی - داستان انیمیشن Encanto درباره دختری به نام میرابل است که در خانه‌ای بزرگ همراه با مادربزرگ و پدر و مادر و خاله‌ها و خواهرانش زندگی می‌کند.

آن‌ها در دهکده‌ بسیار محبوب‌ هستند و همه همسایه‌ها و اهالی دهکده خانواده آن‌ها را دوست دارند. از آنجایی که در خانواده میرابل، هرکدام از اعضا یک موهبت و ویژگی خاص دارد، میرابل تنها کسی است که بین آن‌ها هیچ موهبت خاصی نصیبش نشده است.

شاید فکر کنید میرابل از این موضوع ناراحت است. خیر! او خانواده‌اش را با همه وجود دوست دارد و از اینکه شبیه به آن‌ها نیست، به‌هیچ‌وجه احساس بدی ندارد.

ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که یک شب میرابل ترک‌های زیادی روی دیوارهای خانه‌شان می‌بیند و همه خانواده را از این موضوع باخبر می‌کند.

مادربزرگ به همراه بقیه به محل می‌رود اما هیچ‌چیزی روی دیوار نمی‌بینند. میرابل بعد از این اتفاق، متوجه می‌شود که پیش‌گویی برای خانه رخ داده و فقط او توانسته است آن را ببیند.

به همین دلیل، همه تلاشش را می‌کند با کمک گرفتن از اعضای خانواده‌ و قدرت‌هایشان، جلوی وقوع این اتفاق را بگیرد. فکر می‌کنید میرابل موفق می‌شود؟ آیا در آخر، میرابل هم با یک موهبت خاص در وجودش روبه‌رو می‌شود؟

نام:
افسون Encanto

سال انتشار:
2021

کارگردانان:
جرد بوش و بایرون هاوارد

شرکت تولیدکننده:
استودیوی انیمیشن
والت دیزنی

زمان:
۹۷ دقیقه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.